Page 47 of 47 FirstFirst ... 37454647
Results 461 to 470 of 470

Thread: Paulysville

  1. #461
    Registered User. paulywogg's Avatar

    Join Date;
    30th June, 2012.
    Location;
    Las Vegas.
    Posts;
    12,406.
    Post Thanks / Like

    Re: Paulysville

    January=0 drinkin days
    February=0 drinkin days
    March=4 drinkin days
    April=0 drinkin days
    May=0 drinkin days
    June=0 drinkin days
    Still just dealing with the craziness of this life, I'm sad, unsure about the future, unsure about that virus, etc. Everyone on the news blames reopening but I beg to differ and think it was the protesters! Nobody wants to mention that elephant in the room cuz I think they feel it would be politically incorrect but come on, the surge wasn't caused cuz people went back to work, ate at their favorite restaurant, went to their favorite shops give me a break! I'm irritated with everything.
    I have too much shit to do today and tomorrow to drink

    I'm taking care of the "tomorrow me"
    Drinkin won't help a damn thing! Will only make me sick for DAYS and that ugly, spacey dumb feeling-no thanks!

  2. #462
    Registered User. paulywogg's Avatar

    Join Date;
    30th June, 2012.
    Location;
    Las Vegas.
    Posts;
    12,406.
    Post Thanks / Like

    Re: Paulysville

    January=0 drinkin days
    February=0 drinkin days
    March=4 drinkin days (covid blues)
    April=0 drinkin days
    May=0 drinkin days
    June=0 drinkin days
    July=0 drinkin days
    Woulda had a year sober in July if not for my 4 day bender in March, kinda pisses me off that I let the city locking down freak me out so bad, I just felt helpless, clueless about everything and just didn't wanna feel the feels, it was ugly and I just didn't feel like coping so I checked out! Easy to know why I did it but still irritating to me.
    Last edited by paulywogg; August 4th, 2020 at 08:26 AM.
    I have too much shit to do today and tomorrow to drink

    I'm taking care of the "tomorrow me"
    Drinkin won't help a damn thing! Will only make me sick for DAYS and that ugly, spacey dumb feeling-no thanks!

  3. Likes caysea, abcowboy, techie liked this post
  4. #463
    Forum Subscriber. abcowboy's Avatar

    Join Date;
    1st September, 2014.
    Location;
    N.E. Alberta.
    Posts;
    6,687.
    Post Thanks / Like
    You got it this time Pauly!
    Quitting and staying quit isnít easy, itís learning a whole new way of thinking. Itís accepting a new way of life, and not just accepting it, embracing it...
    Worry about tomorrow, tomorrow. Just get through today. Tomorrow will look after itself when it becomes today, because today is all we have to think about.
    Friendship is not about how many friends you have or who you've known the longest. It's about who walked into your life, said "I'm here for you", and proved it.

  5. #464
    Registered User. Pavati's Avatar

    Join Date;
    3rd November, 2013.
    Posts;
    4,638.
    Post Thanks / Like

    Re: Paulysville

    361/365 is an amazing feat Pauly! You got this for sure.

    Pav

  6. Likes NoraC liked this post
  7. #465
    Registered User. paulywogg's Avatar

    Join Date;
    30th June, 2012.
    Location;
    Las Vegas.
    Posts;
    12,406.
    Post Thanks / Like

    Re: Paulysville

    January=0 drinkin days
    February=0 drinkin days
    March=4 drinkin days
    April=0 drinkin days
    May=0 drinkin days
    June=0 drinkin days
    July=0 drinkin days
    August=0 drinkin days
    What a year this has been just looking back, all that's gone on is alot! I'm ready for fall and am gonna decorate for Halloween next week, yes it's early but I'm done with this long, hot ,ugly boring summer, Louie keeps drawing pictures of the beach and wants to go, I feel bad cuz I wanna go too but I'm not wearing a mask to the beach (imagine those tan lines) wait til next year and pray things are better, been trying to learn Spanish with duolingo but I suck when I hear real spanish people talking and I doubt I'll ever sound like that, even when I say the few words I know to them they look at me like I'm from mars! Can't get the proper pronunciation down, meh keep on keeping on.
    I have too much shit to do today and tomorrow to drink

    I'm taking care of the "tomorrow me"
    Drinkin won't help a damn thing! Will only make me sick for DAYS and that ugly, spacey dumb feeling-no thanks!

  8. Likes NoraC, abcowboy, Pavati liked this post
  9. #466
    Registered User. available's Avatar

    Join Date;
    1st November, 2011.
    Posts;
    5,260.
    Post Thanks / Like

    Re: Paulysville

    Proud of you Pauly.
    Covid is like sobriety, one day at a time, that is all we can do. There is no finish line in either one.
    Your spanish would sound way better than mine, i have none!
    AF free 1st December 2013 - 1st December 2019 - 6 years of living the way i should have always done

    Ava is a SHPFFFDU ! (Special, honest, practical, fantastic friend from downunder) - thank you NS

  10. Likes NoraC, paulywogg liked this post
  11. #467
    Forum Subscriber. Mr Vervill's Avatar

    Join Date;
    26th June, 2012.
    Location;
    Ohio.
    Posts;
    1,659.
    Post Thanks / Like

    Re: Paulysville

    You're sounding strong Pauly, it may nor feel it at times, but we can. Keep on.

  12. Likes NoraC, paulywogg liked this post
  13. #468
    Registered User. Pavati's Avatar

    Join Date;
    3rd November, 2013.
    Posts;
    4,638.
    Post Thanks / Like

    Re: Paulysville

    Hah, Pauly. I was trying to learn Spanish with duo lingo, too. It is tough! I also got bored with the app but maybe I'll pick it up again.

    Look at that streak of 00000000000s! Keep it going!

  14. Likes NoraC, paulywogg liked this post
  15. #469
    Forum Subscriber. Guitarista's Avatar

    Join Date;
    12th October, 2008.
    Location;
    Oceania.
    Posts;
    21,108.
    Post Thanks / Like

    Re: Paulysville

    Happy birthday Pauly!

    I love speaking Spanish. I text in it a lot. You pick it up quickly with repetition, like anything.
    Big waves!

    'I am part of all that I have met, yet all experience is an arch wherethro', gleams that untravelled world whose margins fade, forever and forever when I move'

    Zen soul Warrior. Freedom today-

  16. Likes paulywogg liked this post
  17. #470
    Forum Subscriber. techie's Avatar

    Join Date;
    24th November, 2009.
    Posts;
    13,813.
    Post Thanks / Like

    Re: Paulysville

    Happy Birthday, Pauly

  18. Likes paulywogg liked this post

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •