• Amused
  • Angry
  • Annoyed
  • Awesome
  • Bemused
  • Cocky
  • Cool
  • Crazy
  • Crying
  • Depressed
  • Down
  • Drunk
  • Embarrased
  • Enraged
  • Friendly
  • Geeky
  • Godly
  • Happy
  • Hateful
  • Hungry
  • Innocent
  • Meh
  • Piratey
  • Poorly
  • Sad
  • Secret
  • Shy
  • Sneaky
  • Tired
  • Wtf
  • Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
    Results 31 to 31 of 31
    1. #31
      Registered User.
      is Changing my thinking cuz the
      same old thinking leads to the
      same old drinking
       
      I am:
      Hungry
       
      paulywogg's Avatar

      Join Date;
      30th June, 2012.
      Location;
      Las Vegas.
      Posts;
      11,798.
      Post Thanks / Like

      Re: 29th of September

      Mae everybody,Mick I meant brother not brother in law, sometimes my phone guesses what I'll write next and I just click the box yep he sounds familiar in the can't sit still department,must be a family trait,Lav,the set up looked good don't think we'll make it to the art fest I wanted to go to,Romeo has croup and omg that cough is inhuman! I've never heard of anything like it so I don't wanna take him anywhere today,PQ,you're sounding much better sweetheart just continue to rest up and take care of yourself and take it easy,Cyn,busy busy Cyn come organize my house haha,I wonder how long it would last haha,not very long knowing me,I seem to thrive in clutter! Gonna make another bag of donations cuz I'm just over"stuff" much love to all and wishes for a great BF Sunday!
      Last edited by paulywogg; October 6th, 2019 at 09:40 AM.
      I have too much shit to do today and tomorrow to drink

      I'm taking care of the "tomorrow me"

      Off the table no MATTER what.

    Tags for this Thread

    Bookmarks

    Bookmarks

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •